طب چینی برای درمان نفریت مزمن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی برای درمان نفریت مزمن

آیا ممکن است به استفاده از طب سنتی چینی برای درمان نفریت مزمن؟ اگر چنین است، چه طب چینی مفید است؟ همانطور که این داروها برای درمان نفریت استفاده می شود؟ بسیاری از شک و تردید وجود دارد. نگران نباشید! امروز، شما می توانید پاسخ به تمام سوالات فوق را دریافت کنید.

نفریت مزمن به التهاب ظاهر می شود در کلیه ها، که به تدریج آسیب بافت کلیه اشاره دارد. با التهاب بدتر شدن بیماران آسیب کلیه و بیماری شدید می شود در نهایت به نارسایی کلیه ایجاد می شود. بنابراین، درمان و کنترل التهاب در کلیه یک اقدام مهم برای جلوگیری از تشدید نفریت مزمن است.

داروهای سرکوبگر سیستم ایمنی داروهایی که معمولا بیشتر استفاده می شود به سرکوب پاسخ التهابی هستند. این داروها به طور موثر می تواند به کنترل پاسخ التهابی و جلوگیری از آسیب به کلیه های سالم برای کنترل نفریت مزمن. با این حال، استفاده طولانی مدت از دوزهای بالا از عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی می تواند منجر نه تنها به gipoimmunitetu، بلکه تعدادی از عوارض جانبی دیگر، مانند ریزش مو، sikkaziya، استفراغ، هماچوری، آسیب کبدی، و غیره ایمنی نقش مهمی در درمان نفریت مزمن ایفا می کند، اما زمانی که بیماری خود را تحت کنترل است، آنها می توانند Osmotherapy به طب میکرو چینی را انتخاب کنید به بهبود عملکرد کلیه.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی - درمان است که با استفاده osmoskopa طور موثر می تواند بر روی کلیه ها عمل می کنند. به این دلیل که Osmotherapy پزشکی میکرو چینی را می توان برای درمان نفریت مزمن استفاده می شود، این است که اثرات زیر است:

- گسترش عروق خونی.

کلیه - یک عضو فیلتر خون است. زمانی که کلیه است که به دلیل یک واکنش التهابی آسیب دیده، آن را در حالت ایسکمی و فقدان اکسیژن باشد. Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی می تواند رگهای خونی توزیع، تقویت میزان جریان خون و ترویج کلیه فشار خون است. علاوه بر این، گسترش عملکرد عروق خونی می تواند تاثیر نیروی شوک در دیواره عروق را کاهش دهد، کمک به بیماران برای نظارت بر فشار خون است.

بسیاری از بیماران تا کنون این نوآوری از داروهای سنتی چینی باعث شده است که با نفریت مزمن بهبود قابل توجهی در عملکرد کلیه به دست آورد. من امیدوارم که شما می توانید یک تست برای Asya.yue@mail.ru ایمیل، WhatsApp / وایبر +8613292893707 ارسال.





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: